توسعه

وب سایت شخصی هاشم زرین کیا

توسعه

وب سایت شخصی هاشم زرین کیا

توسعه

هاشم زرین کیا هستم علاقه زیادی به یاد گرفتن و یاد دادن و ارزش ایجاد کردن دارم.
این یادگیری میتونه مطالعه کاغذی باشه میتونه تو کار باشه یا حتی تو سفر یا شاید هم همنشینی با انسان ها و البته متمم خوانی یا در راه متمم خوانی باشه.
تا الان یه کارایی کردم الان یه کارایی میکنم و یه کارایی هم در آینده قراره بکنم.
این وبلاگ بیشتر جایی است که من توش تمرین نوشتن میکنم و البته سعی میکنم دیدگاهم رو نسبت به چیز ها مطرح کنم پس انتطار ساختار های علمی و اکادمیک نباشید.
نوع نوشتار این وبلاگ هم بیشتر شبیه گفتار روزمره من است تا نگارشی از جنس بسیار رسمی کتابی

ضمنا با عرض پوزش بابت این که فونت کلمات پست ها خیلی کوچکن دلیل این که فونت این وبلاگ به این شکل است دو تا چیزه:

1 - اونی که قصد خواندن داره دنبال خواند سرسری نباشه
2- بیشتر با متن کلنجار بره

محبوب ترین مطالب

خلا در زندگی

سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۳۹ ق.ظ

انسان ها خلا های زیادی در زندگیشون دارند اعم از خلا های روحی احساسی جسمی روانی اجتماعی و...



خلا جسمی که گاها معلولیت ها و یا محدودیت ها رو شامل میشود(لزوما کسی نباید معلول باشه که خلا جسمی داشته باشه گاها یک نفر به علت اضافه وزن خلأ جسمی دارد یا قد کوتاه و قد بلند موجب حس بدی در فرد میشه.(به نظر شخص من مهم ترین رکن در زندگی یک فرد حس خوب لذت بردن از زندگی است این حس خوب میتواند ناشی از پول - افتخار - شان اجتماعی و.... باشد)


یه نکته ی دیگر هم هست اینه که افراد رو میتونید با خلا هایی که در زندگیشون هستن دسته بندی کرد.سطح دغدغه های افراد رو میشه از طریق خلا هاشون فهمید: وقتی دغدغه یه فرد یک کیلو چاق بودن یا یک کیلو لاغر بودنه یا مثلا بینی بزرگش هست یا توده ی ماهیچه ایش (این فرد که ساعت ها جلوی اینه هست (اصلا منظورم این نیست که کسی که به خودش میرسه خره ها احتمالا دغدغه خیلی چیزا رو نداره.

 یا گاها دغدغه های مالی(منظورم اون فردی نیست که اون حداقل مادیات رو هم نداره و با مشکل در گذران زندگی مواجه هست منظورم اون فردیه که ماشین داره خونه داره کار داره همه چیش ردیفه ولی باز هم میزنه تو سرش که من چقدر بدبختم:)))‌و چرا جای مزدا ۳ لندکروز ندارم؟!؟!؟! (البته این که فرد به دنبال پیشرفت درامدیش باشد خیلی اتفاق خوبیه ولی اگر این بشه بزرگترین دغدغه زندگیش اون وقت خیلی خوب نیست :)

یکسری هم هستند که دغدغه زندگیشون فقط و فقط از جنس دغدغه های کاری است این که چقدر در اوردند این که بازپرداخت وام هاشون چه جوریه این که چقدر بفروشند این که فاکتور های  کی بفروشند و... همه ی زندگی و خواب و خوراکشون و.... در حول و حوش این است که بتونن چرخ بیزینسشون رو بگردونند و نتیجه بگیرند.

یه سری هم هستند کلا دغدغه خاصی ندارن میرن میان هستن خوش هستن

برای خودشون میپلکند با دوستانشون حرف میزنن یه غذایی میخورن یا میپزند و....


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۰
سید هاشم زرین کیا

خلا در زندگی

نظرات (۱)

هاشم جان مطمعنم نوشته های دو بعد داره :

یکی موشکافی روزمرگی ها
دوم پرداختن به تولید محتوا مناسب با دغدغه های خودت

امید وارم این دغدغه ها رو دسته بندی کنی و در سوتن سمت راست بلاگت بتونیم بهش راحت هم دسترسی داشته باشیم و هم بدونی در مورد چه موضوعی چقدر نوشتی و چقدر پراکنده نویسی داری .
پاسخ:
راستیتش میدونی که هدف من در این وبلاگ خیلی ارج نهادن بر مخاطب نیست؟!؟!؟!(میدونم وبلاگ نویس بی خودی هستم :)) اخه ببین انقدر جهان نت همه ی کار ها رو برای مخاطب راحت کرده و انقدر مردم تلگرام خون و پی دی اف خون شدن و مطالب غیر جدی رو میخونن و بیشتر هدفشون سرگرم شدن هست تا کلنجار رفتن با محتوی و... که من تصمیم گرفتم این رو هی سخت تر و سخت ترش کنم و مخاطب رو بیشتر اذیت کنم :)) اگه با من بود که یه کار میکردم که کسی که میخواد وارد وبلاگم شه دسترسی اش به اپلیکیشن های دیگه یا صفحه های دیگه قطع بشه یا شاید هم اصلا باید افلاین شه اول بعد وارد وبلاگ شه ؟!!؟ چون وبلاگ من بیشتر جنبه ی زمانی داره که طرف میخواد دنیا رو از جوری که من میبنم ببینه(البته من اصلا ادم خاصی یا هر چیز دیگه ای نیستم ) و این هم اصلا به خاص بودن ربط نداره همون طور که من دوست دارم نگاه افراد مختلف رو به رویداد ها جهان و زندگی ببینم هر کسی باشه باشه کشاورز باشه باشه دزد باشه باشه معتاد باشه یا یه بیزینس من موفق
شاید این روش و دیدگاه من براتون مسخره باشه ولی خب ایده منه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی