توسعه

وب سایت شخصی هاشم زرین کیا

توسعه

وب سایت شخصی هاشم زرین کیا

توسعه

هاشم زرین کیا هستم علاقه زیادی به یاد گرفتن و یاد دادن و ارزش ایجاد کردن دارم.
این یادگیری میتونه مطالعه کاغذی باشه میتونه تو کار باشه یا حتی تو سفر یا شاید هم همنشینی با انسان ها و البته متمم خوانی یا در راه متمم خوانی باشه.
تا الان یه کارایی کردم الان یه کارایی میکنم و یه کارایی هم در آینده قراره بکنم.
این وبلاگ بیشتر جایی است که من توش تمرین نوشتن میکنم و البته سعی میکنم دیدگاهم رو نسبت به چیز ها مطرح کنم پس انتطار ساختار های علمی و اکادمیک نباشید.
نوع نوشتار این وبلاگ هم بیشتر شبیه گفتار روزمره من است تا نگارشی از جنس بسیار رسمی کتابی

ضمنا با عرض پوزش بابت این که فونت کلمات پست ها خیلی کوچکن دلیل این که فونت این وبلاگ به این شکل است دو تا چیزه:

1 - اونی که قصد خواندن داره دنبال خواند سرسری نباشه
2- بیشتر با متن کلنجار بره

محبوب ترین مطالب

عدم وجود حس خوب و هدف جهت نوشتن

سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۳۳ ب.ظ

نمیدونم از چی بگم از این که الان وقتی کیبورد مبزنم حس خوبی پیدا میکنم از جنس حس خلاص کردن از بند

دلایل این که این جا رو خیلی به روز نمیکنم و اون چلنج که هر روز بنویسم رو اجرا نمیکنم چند تا چیز مهم هست:

1- احساس میکردم نوشتن وبلاگی از جنس خودم(دقیقا هر چیزی که تو ذهنم میومد رو کیبرود میکردم البته با سانسور هایی از جنس قانونی و عرفی حس بدی ایجاد میکرد.

2- نوشتن و اضافه کردن و پست کردن متن های جدید در وبلاگ وقت زیادی از برام میزد.

3- حسی بد از جنس تنهایی ادمی رو در این جا داشتم این که وقتی یه چی که اصلا مهم نیست برای خیلی ها مهم هست و در صورتی که چیزی که برام خیل مهم بود رو وقتی میگفتم کسی خیلی براش مهم نبود

4-ترجیح دادن به انجام یک سری از کار ها که البته خیلی مهم و تاثیر گذار نبود ولی خب بود دیگه:))

 

و البته مورد بعدی که هست اینه که زرین سیستم خیلی وقتم رو میگیره به عبارتی هر وقت سرم میره تو پی سی ناخواسته میرم تو سایت و کار های سایت رو انجام میدم(البته الان یه برنامه ریزی کردم که این قضییه رو به حداقل برسونم.

نکته ی بعدی هم که بود وقتی این www.zarrinkia.ir رو از دست دادم خیلی برام ناراحت کننده بود و یه جورایی انگیزه ام رو به هم زد.

 

 

 

پینوشت: حاشیه این متن از قبل بود و الان کاملش کردم

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۷
سید هاشم زرین کیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی